Monday, July 21, 2014

ManiMonday # 1

Orange and bronze mani #manimonday

Orange and bronze mani #manimonday

Herkese merhaba! Umarım hepiniz çok çok iyisinizdir. Ben deniz kenarında uzun saatlerle haftasonumu doldurdum, mesudum haha. Yaz mevsimi sevilmez mi, değil mi? Eh, yazı kutlamak için turuncu ve bronz renklerle bezedim tırnaklarımı. (Bu arada, #manimonday başlığı altında her hafta bir oje adlı projeme hoşgeldiniz.)

Hello Everyone! I hope you are all doing well. I have just returned from a weekend getaway filled with lots of beach time. Don't you just love summer? And what better colors than orange and bronze to celebrate summer? (By the way, here's a new series: #manimonday.) 

Orange and bronze mani #manimonday
Orange and bronze mani #manimondayKullandığım renklere gelirsek, parlak turuncu Pastel86. Elinizde yoksa çok açık olmayan herhangi bir turuncu ojeyi kullanın. Yüzük parmağınızın tırnağını da parlak simli bronz bir renk ile boyayarak manikürünüze biraz hava katabilirsiniz. Bunun için ben Flormar'ın eski serilerinden Supershine Miracle Colors U11'i kullandım. 

Bu renk ikilisini beğendiniz mi? Eğer beğendiyseniz bana haber verin!


I used two Turkish brands for this mani, but you can easily substitute your own polishes. Use a bright orange that's not too light, Pastel Nail Polish in 86 is on my nails. Essence Flashy Pumpkin is similar, or any other bright orange for that matter. Paint the ring finger with a glittery bronze color. I used Flormar Supershine Miracle Colors in U11. You can try Barry M Nail Polish in Copper or Revlon Copper Penny Nail Enamel.
Do you like this color duo? If so, please let me know.

                                                                                
    
                                                                                                      Love,
                                                                                            

0 comments:

Post a Comment

 
Google+